Referencie

  Rozumieme svojim zákazníkom  

SPOKOJNÍ KLIENTI

STAROSTLIVOSŤ O KLIENTOV

Komunikácia s našimi klientmi je pre nás príležitosťou získať spätnú väzbu od užívateľov našich služieb, ale taktiež je pre nás dôležitým prostriedkom pre vytvorenie optimálnych podmienok pre dosiahnutie maximálneho prínosu z užívania služby ISTAV. V rámci komunikácie s klientmi neriešime len otázky alebo požiadavky z ich strany, ale klientov aktívne školíme v práci s aplikáciou, aktívne pomáhame vyhľadávať najvhodnejšie projekty v databáze, aktívne motivujeme vo využívaní informácií obchodných zástupcov na strane klientov alebo užívateľov pravidelne informujeme o počte nových, aktualizovaných projektov alebo noviniek, ktoré sme pre klientov pripravili.

Aby sme zaistili čo najvyšší komfort pre našich zákazníkov pri riešení ich požiadaviek alebo v priebehu ďalšej komunikácie, vždy sa o každého klienta stará už od začiatku využívania služby konkrétny kmeňový zamestnanec z oddelenia zákazníckej podpory, ktorý je schopný riešiť všetky typy požiadaviek.

NAŠE ŠTATISTIKY

1560

Viac ako 1 560 realizovaných zaškolení užívateľov produktu ISTAV-Xplorer (noví klienti, refresh-školenie, noví zamestnanci/užívatelia existujúcich klientov) realizujeme ročne vďaka oddeleniu zákazníckej podpory.

8000

Kapacita viac ako 8 000 pracovných hodín ročne je pripravených pre priamu komunikáciu s našimi klientmi a pre riešenia ich potrieb alebo požiadaviek.

182185

Počet zaslaných informačných e-mailov o počte nových a aktualizovaných projektoch v konkrétnych profiloch užívateľov služby ISTAV-Xplorer.

Potrebujete viacej informácií?
Kontaktujte nás

Kontakt

Napíšte nám
Kontaktný formulár

Adresa

Nádražní 762/32
150 00 Praha 5

Kariéra

Hľadáme kolegov
Voľné miesta

Táto stránka využíva v rámci poskytovania služieb cookies. Používanie cookies môžete upraviť v nastaveniach prehliadača.
© 2019. «ISTAV». Všetky práva sú vyhradené.