ISTAV a jeho význam v marketingu? To vôbec nie je španielska dedina

Blog

Vždy nás poteší, keď môžeme informovať o niečom, čo našich klientov a čitateľov blogu v súvislosti so stavebnou databázou možno ani nenapadne, a prekvapíme ich. Viete, že práve ISTAV vám môže byť dobrým pomocníkom v cielenej reklame?

Prestaňte si lámať hlavu. Tak zložité to nie je ...

Firemná propagácia. Personalizovaná reklamná kampaň. Aby to nakoniec neboli vyhodené peniaze, tak nad tým si láme hlavu akýkoľvek PR manager. Niekto si už vylámal zuby, ďalší investuje nemalé čiastky do internetových kampaní a bannerov. Skrátka, doba webová je doba webová, a vôbec nepozná brata.

A tak tu máme pre vás jeden dôležitý tip!

Najskôr však typický príklad. Zákazník si niekde na internete objedná prezentáciu spočívajúcu v umiestnení reklamného banneru. Či už za týmto krokom stojí dôkladná analýza alebo metóda pokus-omyl, v oboch prípadoch nasleduje rovnaký scenár. Zákazník čaká, kým na banner niekto kline a zrealizuje požadovanú akciu. Možno po sebe zanechá stopu v podobe nejakého kontaktu. Takýto kontakt, to je niečo ako soľ nad zlato.

Prečítajte si tiež, ako stavebnú databázu využívajú obchodní zástupcovia nášho klienta

A teraz si predstavte, že v databáze ISTAV majú naši zákazníci jedno veľké soľné jazero. Majú to oproti všetkým tým internetovým kampaniam, z ktorých sa snažia získať kontakt, ďaleko jednoduchšie. Pohodlne, na pár kliknutí, si zobrazia informácie výhradne o subjektoch, ktoré plánujú stavať alebo už stavajú, a navyše majú kompletné kontakty.

Môžu teda realizovať veľmi cielenú marketingovú kampaň a osobné oslovenie potenciálnych klientov. Kombinácia týchto faktorov potom vedie k niekoľkonásobne vyššej úspešnosti kampaní realizovaných na ISTAV dátach oproti štandardným internetových reklamám.

Zaujíma vás to viac? Napíšte nám.

Istav Media, s.r.o.
20.11.2017

Chcete viac informácií?

Zadajte svoje údaje a radi sa vám ozveme do nasledujúceho pracovného dňa.

Podporujeme: